2013. július 18., csütörtök

Díj:)

Szabályok
1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj 11 kérdésre
3, Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek

1.Nagyon hanyagolom ezt a blogom.. Az 1.évad utolsó részét kéne begépelnem, a folytatás onnantól gépen van.
2. Ebből látjátok, hogy lusta vagyok.
3. Nagyon szeretem a blogspot-ot.
4. Szeretem a növényeket:D
5. .....és a nyarat(:
6. Nem igazán szeretem a telefonom.
7. Még mindig Pou-zok:DDDD
8. Éppen vörös a körmöm:D (Manhattan 46K)
9.Legtöbbször buszozok, és szeretem:D
10. Tegnap átrendeztem a szobám.
11. A legtöbb cipőmet nem hordom:D


 Válaszok:

-Kedvenc színész/színésznő?
Nincs.

-Kedvenc szín?
Lila.
-Legjobb hely, ahol valaha jártál?
Franciaország, Dánia:D

-Kedvenc sport?
Röpi.

-Van tesód?
Van.:3

-Kedvenc zene?
Nincs.

-Tavasz vagy Ősz?
Tavasz.

-Kedvenc tantárgy?
Infó:D

-Egy nyelv, amit feltétlenül meg akarsz tanulni?
Spanyol:)

-Egy hely, ahova legalább egyszer el akarsz jutni? 
NewYork.

-Kedvenc könyved?
Tizenhárom okom volt...

Nem tudnám kinek küldeni, csak ugyanazoknak akiknek már régebben is, vagy a másik blogomról, így nem írok kérdéseket sem:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése